воскресенье, 25 июня 2017 г.

პროექტი

  1. პროექტის სახელწოდება: მჭირდება თუ არა მათემატიკა?
  2. პროექტის მთავარი იდეა:მოსწავლეებს დავანახოთ მათემატიკის კავშირი გარე სამყაროსთან და მისი გამოყენების აუცილებლობა ყოველდღიურ ცხოვრაბაში.
  3. პროექტის აქტუალობა: დაეხმაროს მოსწავლეებს
·         მათემატიკის სწავლებაში
·         სიძნელეებისადმი შიშის დაძლევაში
·         სწავლისადმი ინტერესის გაღვივებაში
·         ოპერატიულობის უნარის განვითარებაში
·         გუნდურობის უნარის განვითარებაში
·         აღიქვან სწავლების პროცესი შემოქმედებითად
  1. პროექტის მიზნები:ხელი შეუწყოს
·         მოსწავლეთა ჩართვას სწავლის პროცესში
·         ყურადღების, მეხსიერების, შეფასების, შედარების და დასაბუთების უნარის განვითარებას
·         ოპერატიულობის და თვითშემოქმედების უნარის განვითარებას
·         გამარჯვებისათვის სწრაფვის უნარის განვითარებას
·         ყოველდღიურ ცხოვრებაში  მათემატიკის გამოყენების აუცილებლობის ჩვენებას
  1. მონაწილეთა ასაკი: VII ლასის მოსწავლეები
  2. ვადები/ხანგრძლივობა: 3 კვირა
  3. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
·         გააქტიურებული და მიზანდასახული მოსწავლეები
·         საკუთარი სწავლის პროცესით დაინტერესებული მოსწავლეები
·         ამოცანების ამოხსნის ეფექტური, ოპერატიული და მრაფალფეროვანი ხერხები
·         მათემატიკის ცოდნის აუცილებლობა ყოველდღიურ ცხოვრებაში
  1. პროდუქტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
·         საკანცელარიო საქონელი
·         სასურსათო საქონელი
·         სამეურნეო საქონელი
·         სასწორი,ფულის კუპიურები, მონეტები
·         მაგნიტური დაფა, მარკერი
·         პროექტორი, პროექტორის დაფა, ვიდეოკამერა, ფოტოაპარატი
·         კომპიუტერი, PowerPoint-ში შესრულებული სლაიდები
·         ფლიფჩარტი, თაბახის ფურცლები, ფლომასტერი
  1. პროექტის მსვლელობა: პროექტის დაწყებისთანავე მასწავლებელი პროექტში მონაწილე მოსწავლეებს მათი ინტერესების გათვალისწინებით ყოფს სამ ჯგუფად:
I ჯგუფი ჩაატარებს გამოკითხვას, შექმნის საკანცელარიო მაღაზიის მოდელს.
II ჯგუფი ინტერნეტით მოიძიებს  ინფორმაციებს მათემატიკის გამოყენებასთან დაკავშირებით, შექმნის სასურსათო მაღაზიის მოდელს.
III ჯგუფი შეადგენს ამოცანებს, შექმნის სამეურნეო მაღაზიის მოდელს.
მასწავლებელი კვირაში ერთხელ აწარმოებს შეხვედრებს პროექტის მონაწილე მოსწავლეებთან, მოისმენს მათ ინიციატივებს, წაახალისებს და მისცემს შესაბამის რჩევებს. ჯგუფები თავიანთი მასალების პრეზენტაციას გააკეთებენ, გაიმართება ,,სასკოლო ბაზრობა“ კალკულატორის გარეშე. მათ მიერ შედგენილი ამოცანების სწორი პასუხებით შექმნილი სლაიდების დახმარებით შემოწმდება, თუ რამდენად სწორად შეასრულებენ მათემატიკურ ოპერაციებს ჯგუფები. საუკეთესო ინფორმაციის  და საინტერესო ამოცანის ავტორი დაჯილდოვდება სიგელით. მასალები გამოქვეყნდება ვებგვერდზე.
  1. საგნებთა/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
·         ურთიერთთანამშრომლობა
·         გამოცდილების გაზიარება
·         პროექტზე მუშაობის გამოცდილება
  1. პროექტის ხელმძღვანელი:ირმა შონია
  2. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: ishonia7@gmail.com
  3. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: irma shonia.blogspot.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ჩემი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა